Student

Ние питаме, НЗОК отговаря
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
stefanms88
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Student

Postby stefanms88 » Wed Apr 02, 2008 4:56 pm

Здравейте,аз съм студент.След като завърших висше образование,живях на квартира в гр.Габрово където ми издадоха здравна книжка от Районата Здравна Осигорителна Каса където вписах имената си,ЕГН,телефон и e-mail адрес.Сега обаче се преместиф да живея в гр. Пловдив където смених личния си лекар,а заболекаря е в гр.Габрово.Не мога да разбера трябва ли да се подменат документите,а също и когато се абонирам за newsletter от чужбина там кода на гр. Пловдив например е 40000,трябва ли нещо да се промени? Имам по-конкретно предвид че здравната ми книжка е с остарял e-mail адрес,адресна регистрация и телефони,листа който държа там за здравните ми вноски е отново прекалено голям,неподходящи са и тези от заболекаря. :D Няма ли възможности при вас за online консултации,т.е. по интернет? Имам в предвид че сега вече има LAN,DSL,wirelles,satellite network dish,мобилен Интернет,не е неоходимо непременно телефон?Ами благодара ви предварително още не мога да се ориентирам за EET или EEST,(EEDT) време.

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1107: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable